Here we go! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Remco&Marley Visée - WaarBenJij.nu Here we go! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Remco&Marley Visée - WaarBenJij.nu

Here we go!

Door: Marley

Blijf op de hoogte en volg Remco&Marley

28 December 2014 | Nederland, Deventer

Goedemorgen.

Om 8uur vertrekken we naar Schiphol, Remco rijdt met Rob, ik met mijn ouders. Rond half 10 zullen we aankomen en kunnen we bijna meteen door de douane..

Alles is ingepakt, drie keer nagewogen en weer opnieuw beoordeeld of het écht wel mee moet... Ja! Alles moet mee... ;) vooral de pindakaas meenemen is veel gewicht, maar ja; dat maakt dan weer plaats voor souvenirs!

Gisteren nog heerlijk kroketten en patat gegeten, de labels voor op de koffers geschreven en de laatste lijstjes gemaakt van wat er nog mee moet. Zo alle mobiele apparaten inpakken, opladers meenemen en dan is toch echt alles ingepakt..

De poezebeesten gaan we missen, maar gelukkig hebben die een goed plekje om te zijn, verder gaan we de familie en vrienden natuurlijk missen, maar ach de tijd gaat zeker snel voorbij!

Het volgende bericht zal vanuit Hong Kong komen; gaaf!!

Liefs, ik ga me nu omkleden, haren doen en dan ontbijten..

Remco en Marley.

  • 28 December 2014 - 06:35

    Rob:

    Goede reis en geniet maar volop. De groeten aan de familie down Under.

  • 28 December 2014 - 06:35

    Rob:

    Veer plezier en een goede reis

  • 28 December 2014 - 06:38

    Jolanda:

    Heel heel heel veel plezier. We zullen jullie missen, maar jullie gaan zo'n mooie reis maken. Geniet van reis en van elkaar. Het is jullie gegund. Liefs Xxx Mutti en poezebeesten ....komt in orde hoor!

  • 28 December 2014 - 07:26

    Ilse:

    Super veel plezier!

  • 28 December 2014 - 08:50

    Claudette :

    Heel veel plezier op jullie reis. Geniet ervan. Ook ik zal jullie volgen via deze site. Goeie reis. X

  • 29 December 2014 - 06:29

    Kim:

    Ik ga jullie volgen!! Heeeel veel plezier!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remco&Marley

Remco en ik zijn vorig jaar naar Australië geweest, daar ben ik uiteindelijk ook ten huwelijk gevraagd. Nu, 10-10 is het dan eindelijk zover: we zijn getrouwd en gaan op huwelijksreis! America it is!

Actief sinds 24 Dec. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 7596

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2016 - 26 Oktober 2016

Huwelijksreis!

28 December 2014 - 27 Januari 2015

Onze verre reis naar Australië.

Landen bezocht: